κουκια χλωρα

Πιο συγκεκριμένα, μόλις ένας στους πέντε νέους δίνει προτεραιότητα στην ανάληψη διευθυντικών θέσεων καθώς όπως φαίνεται τα νεαρά άτομα ενδιαφέρονται περισσότερο για την προσωπική τους ανάπτυξη και επιδιώκουν να αποκτήσουν τεχνικές, διαπροσωπικές και τεχνολογικές δεξιότητες. Θεωρούν πώς με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλίσουν την επαγγελματική τους πορεία μακροπρόθεσμα καθώς θα έχουν κατακτήσει όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να ανταπεξέλθουν σε πολλές και διάφορες επαγγελματικές προκλήσεις.


Οι Millennials αποσκοπούν στην κατάκτηση καριέρας που έχει όφελος για τους ίδιους


Οι προσωπικοί αυτοί στόχοι καθώς και οι μισθολογικές απολαβές – όπως είναι λογικό - αποτελούν προτεραιότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, οι υψηλές απολαβές καταλαμβάνουν την πρώτη θέση ανάμεσα στους στόχους που αφορούν στην καριέρα τους με ποσοστό 23% ενώ ακολουθεί η θετική συνεισφορά με ποσοστό 21% και η συνεργασία με σημαντικά άτομα στον εργασιακό βίο με ποσοστό 19%. Συνεπώς, οι Millennials αναζητούν ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους ώστε αργότερα να μπορέσουν να ανελιχθούν πιο εύκολα επαγγελματικά, ακολουθώντας την καριέρα που επιθυμούν και εκπληρώνοντας τόσο τους μεσοπρόθεσμους όσο και τους μακροπρόθεσμους στόχους τους.


λευκιμμη κερκυρα φωτογραφιες

Παρόλα αυτά, όσο αφορά στην Ελλάδα, η παραπάνω ιεραρχία αλλάζει καθώς οι νέοι στη χώρα μας φαίνεται να ενδιαφέρονται περισσότερο για τη θετική τους συνεισφορά σε ποσοστό 26% και να βάζουν στη δεύτερη θέση τις υψηλές απολαβές (23%).


Σύμφωνα με την τοποθέτηση για τα ευρήματα της έρευνας της Φανής Κλειδά, Διευθύνουσας Συμβούλου της ManpowerGroup: «Οι Millennials βάζουν τίτλο τέλους στην επαγγελματική προσδοκία του να "γίνω αφεντικό". Η θετική συνεισφορά στην κοινωνία αποτελεί την κυρίαρχη προσδοκία καριέρας. Το 2020 θα αποτελούν το 1/3 του ενεργού εργασιακού πληθυσμού αποτελώντας μια νέα γενιά ηγετών. Οι Millennials θα ασκούν συνεργατική ηγεσία μέσω ενεργής ακοής και εκπλήρωσης των εταιρικών στόχων μέσω της εμψύχωσης των εργαζομένων. Τακτικές όπως αυτή του "αποφασίζω και επιβάλλω" δεν έχουν απήχηση στους Millennials. Σημαντική απήχηση έχει η δόμηση πλάνων ανάπτυξης διοικητικών δεξιοτήτων στη "γλώσσα" που μιλούν οι ίδιοι. Η "γλώσσα" τους αφορά στη δια βίου μάθηση, στην ανατροφοδότηση και στη σαφή σύνδεση του εταιρικού στόχου με το προσωπικό και κοινωνικό όφελος. Έτσι, η πρόκληση των σημερινών managers για να ενεργοποιήσουν την επιθυμία των Millennials να εξελιχθούν σε διοικητικούς ρόλους εντοπίζεται στο να εξοικειωθούν και να μιλάνε τη γλώσσα τους»


κουκια χλωρα

σερβις iphone γλυφαδα

Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

πες μου τι φταιει

πως ανοιγω φυλλο για μπακλαβα

καρδιακή ανεπάρκεια σκύλος